شكم بند هات شيپر
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 1
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 153

اين كمربند يك راه آسان براي از دست دادن وزن بدن و هيكل باريك ايده آل ارائه مي دهد. الياف منحصر به فرد و مواد توليد شده از تكنولوژي فشرده سازي بالاتر  آن مي توانيد دماي بدن را افزايش داده بدن شما عرق ميكند  و منجر به كاهش وزن سالم ميشود . شما مي توانيد آن را در زير لباس هاي مورد علاقه خود بپوشيد و لذت بردن از ورزش ، پياده روي و يا فقط آن را  در خانه در حالي كه انجام كارهاي روزانه بپوشيد. اين كمربند طوري طراحي شده است كه در به حداكثر رساندن اثر تمرين و سوزاندن چربي خود ، تسريع سوزاندن كالري كمك خواهد كرد كه شما عرق بيشتر با بافت داخلي آن برسيد. بافت بيروني جذب عرق، رطوبت و وزن بدن را كاهش مي دهد . و خارج بدن شما هميشه خشك ميماند. طراحي و فشرده سازي علمي به شما كمك كند وضعيت صحيح، شكم پهن، شكم سفت و خوش فرم كه موجب ميشود اعتماد به نفس شما در مجالس و مهماني ها افزايش يابد و بهترين لباسهاي اندامي دلخواه خود را بپوشيد و از اندام زيباي خودتان لذت ببريد! ويژگي هاي اصلي:
اين مي تواند سالم گردش خون منجر شود
پوشاك و لباس منظم مي تواند چربي زير جلدي با در نظر كاهش به نگه داشتن بدن خود را مناسب و سلاح خود را شل كنيد
شما كمك مي كند كالري مي سوزاند به سرعت
خداحافظي به سلاح چربي با شركت
بدون انجام هر گونه ورزش خارج به باريك سلاح هاي خود را، شما فقط نياز به آن را مي پوشند و شكل خود را يادداشت سلاح محصولات:
پيشنهاد براي استفاده پس از حمام كردن، و آن را در حدود 4 ساعت به دستيابي به اثر بهتر است.
دوره  نمي بيش از 6 ساعت
سلب مسئوليت: ما هيچ مسئوليتي شكم بند هات بلت براي خريد نادرست از محصولات ما را قبول نمي كند. همه محصولات در وب سايت به طور گسترده مورد آزمايش قرار مطابق با استانداردهاي كنترل كيفيت دقيق و سخت. براي همه از محصولات ما لباس، اقلام و لوازم جانبي، لطفا توجه داشته باشيد دقيق از اندازه گيري هاي دقيق، به طور عمده در سانتي متر (CM) نشان داده شده است. به عنوان بخشي از سياست شركت ما، ما قادر نخواهد بود به قبول بازده و يا ارائه بازپرداخت براي اقلام كه اندازه اشتباه است. اينها برخي الأصفاد بازوي تنگ، من به بسياري از تفاوت شكل دادن ديده نمي شود اما من مي خواهم به آنها را مي پوشند وقتي كه من كار كردن و يا اگر من فقط تميز كردن خانه. من حدس مي زنم بيشتر من آنها را مي پوشند، بهتر است

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۵:۰۴:۲۲ ] [ رويا ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب